۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۲ مهر چاپ

«چلمن سیزدهم» ؛ مدیر موزه ملی فرش ایران شد!

«چلمن سیزدهم» ؛ مدیر موزه ملی فرش ایران شد!

اقتصاد میهن: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام کرد: “سجاد نوروزیان” به عنوان مدیر جدید موزه فرش ایران منصوب شد.

پرهام جانفشان ، اظهار امیدواری کرد که با تغییر مدیریت در این موزه بتوان شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان، افزایش سمینارهای تخصصی و برنامه متنوع باشیم. به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، پیشتر با توجه به بعد مکانی این محل، مولفه های مورد اشاره مهجور مانده بود.جانفشان تاکید کرد: بی تردید مدیران جوان می توانند زمینه رشد و ارتقای فضاهای فرهنگی را مورد توجه قرار دهند. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران یادآوری کرد: یکی از برنامه های مهم این نهاد مستندنگاری آثار و ثبت ملی اشیا موزه ها خواهد بود. خبرهای رسیده از مرکز ملی فرش حاکی از آن است که روز گذشته مراسم تودیع و معارفه رئیس این موزه برگزار شده است و سجاد نوروزیان که پیش از این توسط عزت الله ضرغامی در ستاد انتخاباتی به عنوان دستیار در حوزه کسب و کار در فضای مجازی معرفی شده بود، مسئولیت موزه فرش را بر عهده گرفت. سجاد نورزیان عضو انجمن پیپ و مدیر پروژه چلمن سیزدهم است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها