۱۴۰۰ يکشنبه ۱۸ مهر چاپ
نشریه آمریکایی سان مدعی شد:

آغازجنگ جهانی سوم با حملات هسته‌ای ایران و اسرائیل !

آغازجنگ جهانی سوم با حملات هسته‌ای ایران و اسرائیل !

اقتصاد میهن: نشریه آمریکایی سان در مقاله‌ای نقشه جهان را ترسیم کرده که در آن مکان‌هایی که احتمال آغاز جنگ جهانی سوم می‌رود، ترسیم شده است.

جنگ جهانی سوم می‌تواند با نبردهای جزیره تایوان، کشمیر یا تنگه هرمز آغاز شود. همچنین می‌تواند با بمباران متقابل کره شمالی و آمریکا توسط موشک های هسته‌ای آغاز شود.همچنین جنگ جهانی سوم ممکن است از درگیری های بین ترکیه و سوریه یا جنگ هسته‌ای ایران و اسرائیل آغاز شود. این نشریه، محتمل ترین سناریو را درگیری نظامی میان آمریکا و چین بر سر تایوان می‌داند که به یک رویارویی جهانی تبدیل می شود.

اسرائیل یک پایگاه هوایی در مرز ایران خرید!

جری و تحلیلگر شبکه راشاتودی در واکنش به تنش میان ایران و آذربایجان، برخی اقدامات آذربایجان را عامل به وجود آمدن این تنش ذکر کرد و از وجود پایگاه هوایی اسرائیل داخل خاک آذربایجان پرده برداشت. به گفته وی “اسرائیل می خواهد از این پایگاه برای ضربه زدن به ایران استفاده کند و همین مساله مقامات ایران را نگران کرده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها