۱۴۰۲ چهارشنبه ۳۰ فروردين چاپ

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

اقتصاد میهن: مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با حضور در دفتر حضرت آیت الله ناصری با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اخبار ملل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، در این دیدار مهندس کمال زاده با ارائه گزارشی از وضعیت موجود شرکت از جمله  ثبت رکورد های جدید اشاره کرد و افزود: بحمداله روحیه کار و تلاش در شرکت فولاد آلیاژی ایران بالاست و شرکت مسیر رو به رشدی را تجربه می کند.نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، ضمن خدا قوت به همه فعالان در شرکت گفت: توجه به مباحث دانش بنیان که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست، می تواند نقش مهمی در تسهیل روند رشد شرکت داشته باشد.

 حضرت آیت الله ناصری همچنین بر استفاده از توانایی نخبگان تاکید کردند و افزودند: نیروهای نخبه وقتی در یک سیستم ورود می کنند می توانند موجب رشد و تعالی آن شوند و حتی تاثیرات مثبتی روی سایر بخش ها داشته باشند. امام جمعه یزد همچنین توجه به کار فرهنگی در میان کارگران را مهم دانست و افزود:  هزینه کردن در حوزه فرهنگ به ظاهر دیر بازده است ولی می تواند اثرات مثبتی حتی روی میزان تولید و کیفیت تولید بگذارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها