۱۴۰۰ شنبه ۱۰ مهر چاپ

پایان اورهال؛ آغاز تولید

پایان اورهال؛ آغاز تولید

اقتصاد میهن: رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام ؛از پایان اورهال و آغاز تولید خبر داد

آرش خزایی رئیس مجتمع اظهار داشت عملیات اورهال(تعمیرات اساسی) مجتمع در مجموع به تعداد 11864فعالیت تعمیراتی برای واحد های الفین،پلی اتیلن سنگین،شیرین سازی خوراک،سرویس های جانبی،آفسایت و ناحیه غیر صنعتی با صرف بیش از 95 هزار نفر ساعت پس از برنامه ریزی،تخصیص منابع و امکانات لازم، با همراهی و همکاری تیم های تعمیراتی در تاریخ 21 شهریور 1400 به اتمام رسید. خزایی افزود: در بازه زمانی یک ماهه اورهال کلیه پروتکل های بهداشتی،دستورالعمل های ایمنی و بهداشت مجتمع بدون هیچگونه حادثه ای برای پرسنل و یا آسیب به تجهیزات به اتمام رسید.

رئیس مجتمع گفت: پتروشیمی ایلام پس از دریافت خوراک از پالایشگاه گاز ایلام در تاریخ ۵ مهر ماه۱۴۰۰  و با تلاش شبانه روزی همکاران در همان روز در مدار تولید قرار گرفت و هم اکنون تولید اتیلن،پروپیلن،بنزین پرولیز،پلی اتیلن سنگین در مجتمع انجام می گیرد. رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام در پایان ضمن قدردانی از مساعدت و پیگیری جدی مدیرعامل محترم ،همراهی و همکاری مدیران واحد ها و کارکنان شرکت از  مردم فهیم  همجوار مجتمع که شرکای اجتماعی و همسایه های خوبی برای پتروشیمی هستند، تشکر و سپاسگزاری نمودند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها