۱۴۰۰ چهارشنبه ۷ مهر چاپ

۱۵ مهر؛ آخرین فرصت برای فعال‌سازی طرح رایگان داناپلاس

۱۵ مهر؛ آخرین فرصت برای فعال‌سازی طرح رایگان داناپلاس

اقتصاد میهن: ۱۵ مهر، آخرین فرصت برای فعال‌سازی طرح رایگان «داناپلاس»، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه‌ها، برای دریافت خدمات رایگان از این پلتفرم، ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دانا پلاس، این امکان را برای مشترکان جدید خود فراهم کرده تا طرح «+C» این پلتفرم را به جای ۵۵۰هزار تومان، به صورت رایگان تهیه و فعال کنند.این طرح، به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه‌ها، با هدف کمک به توسعۀ آموزش آنلاین در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰، برای مشترکان جدید دانا پلاس قابل فعال‌سازی و به مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی، قابل استفاده است.

با فعال‌سازی رایگان این طرح، کاربران می‌توانند از امکاناتی مانند تعداد نامحدود وبینار، کلاس، جلسه و رویداد با حضور ۱۵۰ نفر شرکت‌کنندۀ همزمان و امکان استفادۀ همزمان از پنج وب‌کم، بهره‌مند شوند.همچنین با یکپارچه‌سازی بستر برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس با سامانه‌های مدیریت آموزشی، امکاناتی مانند برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارسال انواع مختلف فایل، تعریف و پیگیری تکالیف، پروژه و بسیاری امکانات دیگر، در دسترس مراکز آموزشی قرار گرفته است.

«دانا پلاس» ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکۀ دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است. دانا پلاس، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹، در قالب آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی کشور، با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت، افتتاح شد. علاقه‌مندان به ثبت‌نام و استفاده از امکانات پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین، جلسه آنلاین و وبینار داناپلاس، می‌توانند به وب‌سایت این پلتفرم به نشانی plus.danaapp.ir مراجعه کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها