۱۴۰۲ دوشنبه ۶ آذر چاپ

فراخوان همراه اول برای توسعه ایده، راهکار و محصول مبتنی بر ۵G

فراخوان همراه اول برای توسعه ایده، راهکار و محصول مبتنی بر ۵G

اقتصاد میهن: همراه اول برای توسعه ایده، راهکار و محصولات مبتنی بر ۵G با رویکرد کاربردهای این فناوری فراخوان داد.

به گزارش اقتصاد میهن از شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان همراه اول برای توسعه ایده، راهکار و محصول مبتنی بر ۵G با رویکرد شناسایی طرح ها و محصولاتی که کاربردهای ۵G را در صنایع و حوزه های مختلف ارائه می دهد، از ابتدای آذر ۱۴۰۲ آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد. حوزه اصلی برگزاری این رویداد نسل پنجم شبکه تلفن همراه یا اینترنت ۵G است که جدیدترین محصول تجاری صنعت ارتباطات است؛ این فناوری امکانات و سرعتی فراتر از نسل های قبلی ارائه می دهد. این رویداد با رویکرد بهره گیری از ظرفیت های پر‌شمار حوزه ۵G در صنایع و حوزه های مختلف از جمله حمل و نقل (Transportation)، انرژی (Energy)، سلامت (Healthcare)، شهر هوشمند (Smart city)، امنیت عمومی (Public safety)، کشاورزی (Agriculture)، تولید (Manufacturing)، خرده فروشی (Retail)، معدن (Mines)، سرگرمی (Entertainment) و آموزش (Education) اقدام به پذیرش طرح خواهد کرد.

همراه اول برای شرکت کنندگان در این فراخوان مزایایی را در نظر گرفته که مهم ترین آنها به ترتیب امکان سرمایه گذاری برای پیاده سازی و توسعه طرح یا کسب و کار، امکان تعامل با شبکه گسترده همراه اول و ورود به همکاری راهبردی در حوزه نسل پنجم، امکان ارائه سرویس مشترک و بهره مندی از مزایای فروش و مارکتینگ همراه اول، امکان حضور در آزمایشگاه فناورانه همراه اول جهت رشد، پرورش و تست محصول، امکان بهره مندی از کنسول API همراه اول (همات) و امکان بهره مندی از خدمات مشاوره تخصصی و منتورینگ است.گروه اول مخاطبان این رویداد شامل تیم ها، استارتاپ ها و شرکت های دارای سرویس و یوزکیس های ۵G هستند؛ گروه بعدی مجموعه هایی با توانمندی و ظرفیت لازم جهت ارائه طرح یا محصول جدید با استفاده از ظرفیت های شبکه ۵G هستند. به این ترتیب مخاطبان رویداد در دو دسته کلی صاحبان کسب و کار (در سطوح مختلف) و صاحبان طرح و ایده دسته بندی می شوند.علاقمندان و صاحبان طرح و ایده می توانند با مراجعه به سایت این رویداد به نشانی https://mci.ir/5gtech اقدام به تکمیل فرم های مربوطه و شرکت در این رویداد کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها