۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۷ شهريور چاپ

جذب سرمایه گذاران از طریق سامانه الکترونیکی در کیش

جذب سرمایه گذاران از طریق سامانه الکترونیکی در کیش

اقتصاد میهن: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از تسهیل و تسریع در فرآیند پذیرش سرمایه گذاران توسط سامانه الکترونیکی http://invest.kish.ir در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، معراج نادری فصیح معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در ۵ ماه نخست امسال جذب سرمایه گذاران از طریق سامانه الکترونیکی انجام شده است، گفت: تمام فرآیند “ارائه درخواست و بررسی شرایط سرمایه گذاران از نظر امنیت‌های مالی تا صدور قراردادها” به صورت الکترونیک و بدون نیاز به حضور سرمایه گذاران انجام می‌شود.نادری فصیح در خصوص تسهیل و تسریع در جذب سرمایه گذاران، گفت: با ایجاد دسترسی مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش به سامانه http://invest.kish.ir فرآیند بررسی و جذب سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که  سامانه جذب سرمایه گذاران از بخش قرارداد تا فرآیند پذیره نویسی ادامه دارد، افزود: پس از انعقاد قرارداد و بررسی نقشه های ارائه شده در شرکت شرکت عمران، آب و خدمات شهری، سرمایه گذار با پرداخت صورتحساب تلفن همراه و ارائه فیش واریزی پروانه آغاز به کار خود را دریافت می کند.معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که سامانه جذب سرمایه گذاران در بخش بازرگانی نیز در حال آماده سازی است، اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه صدور تمام مجوزها  به صورت غیر حضوری انجام می شود. نادری فصیح در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ضمن این که این سامانه در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان فعال است اما قراردادها و پیشرفت کار به سامانه‌ای در حوزه معاونت عمرانی متصل می‌شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها