۱۴۰۰ شنبه ۱۳ شهريور چاپ

آماده باش برای استعفای جو بایدن

آماده باش برای استعفای جو بایدن

اقتصاد میهن: انتشار تصاویر چرت زدن جوبایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در دیدار نفتالی بنت نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، بار دیگر منجر به طرح مباحثی جدی در خصوص سلامت جسمی وی شده است.

برخی منابع آمریکایی قبل از این نیز اعلام کرده بودند که احتمالا بایدن تا قبل از فرا رسیدن سال 2024( انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا) از قدرت کناره گیری می کند و طبق قانون اساسی ، کار را به کامالا هریس معاون خود خواهد سپرد.ممکن است این جا به جایی، زودتر از سال 2024 صورت گیرد!

کامالا هریس که خود یکی از نامزدهای انتخابات نوامبر 2020  بود، پیش از اولین رای گیری در رقابت‌های مقدماتی حزب دموکرات و در حالی که در جمع‌آوری کمک مالی به مشکل برخورده بود به کمپین خود پایان داد. او در همان دوران کوتاه فعالیت در این کارزار انتخاباتی، بارها به انتقاد از جو بایدن پرداخته بود.با این حال او در نهایت به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد. اکنون، این سناتور سابق آمریکایی، خود را بیش از هر زمان دیگری نزدیک به فتح بی دردسر کاخ سفید می بیند! دموکرات‌ها امیدوارند که با انتخاب خانم هریس بتوانند رای سیاهان و اقلیت‌های نژادی را در انتخابات ریاست جمهوری 2024 به سود خود به گردش در آورند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها