۱۴۰۰ شنبه ۱۳ شهريور چاپ
در سایت اورهال مخازن فرسوده:

ماهانه 300 مخزن فرسوده منطقه 5 به چرخه باز می گردد

ماهانه 300 مخزن فرسوده منطقه 5 به چرخه باز می گردد

اقتصاد میهن: شهردار منطقه 5 با اشاره به اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته به صورت روزانه تعدادی از مخازن مستهلک تعمیر یا از چرخه خارج شده و مخازن نو جایگزین می شوند گفت: با راه اندازی سایت اورهال ماهانه حدود 300 عدد مخزن تعمیر و باز سازی شده و به نواحی هفتگانه منطقه ۵ تحویل داده می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردار منطقه 5 با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم معاونت خدمات شهری رصد دائم وضعیت سلامت مخازن زباله است گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته به صورت روزانه تعدادی از مخازن مستهلک تعمیر یا از چرخه خارج شده و مخازن نو جایگزین می شوند.وی افزود: با توجه به نیاز منطقه 5 به مخازن مکانیزه حمل پسماند و همچنین گستردگی سطح منطقه، تعداد ۴۶۰۰ مخزن پسماند در سطح معابر منطقه ۵ موجود است که تعداد قابل توجهی از این مخازن مستهلک و فرسوده بود و نیاز به تعمیرات اساسی داشت.
کلهری ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت آهن مقرر شد با فراهم آوردن فضایی به منظور تعمیرات و بازسازی مخازن مستهلک علاوه بر صرفه جویی در هزینه ریالی، مخازن فرسوده و مستهلک به مخازن نو تبدیل شود که انجام این امر حدود یک چهارم خرید مخزن نو هزینه دارد.شهردار منطقه 5 تاکید کرد: سایت اورهال مخازن منطقه ۵ که در تقاطع بزرگراه ستاری راه اندازی شده است با مسائل و مشکلات زیادی روبرو بود که با همکاری اداره برق منطقه و تامین برق سه فاز  و استقرار چندین اکیپ اجرایی و خرید لوازم مورد نیاز به بهره برداری رسید که این امر نیز موجب اشتغال زایی چندین نفر شده است.
وی ادامه داد: پیمانکاران نواحی هفتگانه مخازن مستهلک را به سایت اورهال منطقه تحویل داده و پس از تعمیر و بازسازی مجددا به نواحی بر می گردد و تمامی هزینه های اجرایی اعم از دستمزد کارگری بر عهده پیمانکاران نواحی هفتگانه است. کلهری با بیان اینکه با راه اندازی سایت اورهال روزانه حدود ۱۰ عدد مخزن تعمیر و باز سازی شده و به نواحی هفتگانه منطقه ۵ تحویل داده می شود اذعان داشت: چشم انداز آتی منطقه براین است که با تهیه و فراهم آوردن لوازم از جمله ورق، قوطی و چرخ برای مخازن، ۱۲۰۰ مخزن مستهلک باقی مانده سطح منطقه بازسازی و به چرخه استفاده شهروندان باز گردد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها