۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۱ شهريور چاپ

نخستین مسابقه محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی قشم برگزار می شود

نخستین مسابقه محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی قشم برگزار می شود

اقتصاد میهن: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین مسابقه محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی قشم با همکاری مدیریت های مختلف این معاونت و در راستای معرفی ظرفیت های موجود در جزیره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از ایرنا، مهدی زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه محصولات و آثار خود را در زمینه های مختلف شامل کتاب، هنرهای تجسمی، صنایع دستی (گلابتون دوزی، خوس دوزی، عروسک سازی و…) به دبیرخانه این برنامه ارائه کنند.وی ادامه داد: در این مسابقه همچنین بخش ویژه ای برای محصولات ژئوپارکی (Geoproducts) در راستای معرفی ظرفیت های تولید محصولات فرهنگی و صنایع دستی در ژئوپارک جهانی قشم پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تمامی آثار جهت حضور در نخستین مسابقه محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی باید با موضوع قشم طراحی و تولید شده باشند.به گفته زارعی؛ هدف از برگزاری این مسابقه، استفاده از ظرفیت های موجود نزد هنرمندان عرصه های مختلف جزیره، جهت تولید محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی در راستای معرفی بهتر برند گردشگری قشم می باشد.

وی در پایان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار و محصولات علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ بوده و اسامی برندگان این برنامه مهرماه سال جاری و همزمان با هفته گردشگری انجام خواهد شد. گفتنی است، شرکت کنندگان این مسابقه باید آثار خود را به دبیرخانه این برنامه به نشانی قشم، بلوار ولیعصر، جنب بازار ستاره، موزه ژئوپارک جهانی قشم ارسال کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها