۱۴۰۰ يکشنبه ۳۱ مرداد چاپ

آغاز واکسیناسیون در پیشانی صنعت شرق کشور

آغاز واکسیناسیون در پیشانی صنعت شرق کشور

اقتصاد میهن: مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان «مجتمع فولاد خراسان» در برابر ویروس کرونا آغاز شد.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت کارکنان و پیمانکاران در برابر ویروس کرونا و لزوم حفظ تولید پایدار فولاد در کشور، اظهار کرد: از آن جا که مجموعه های بزرگ تولیدی، جزو گروه ۱ (مشاغل ضروری) بوده و نظر به لزوم حفظ ثبات بازار و برآوردن نیاز کشور، خطوط تولید آن ها مشمول تعطیلات ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا نمی باشد، با هماهنگی کارگروه پیشگیری از کرونا در شرکت و دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برنامه واکسیناسیون متمرکز تمامی کارکنان آغاز و بیش از ٢۵٠٠ نفر نیروی انسانی شرکت اعم از نیروهای رسمی و پیمانکاران شاغل در سایتِ بزرگترین مجموعه صنعتی استان در برابر این بیماری واکسینه می شوند. غفوری افزود: همکاران «معاونت منابع انسانی» و واحد «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» موظف شده اند تمام امکانات لازم برای شتاب‌بخشی و اجرای مطلوب روند واکسیناسیون را برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به کار گیرند.

به گفته صبوریان، معاون منابع انسانی شرکت، تزریق واکسن کرونا به کارکنان، روزانه برای دست کم ۳۰۰ تَن از همکاران برنامه ریزی شده و به منظور پوشش کامل واکسیناسیون کارکنان شاغل با پیگیری‌ها و تعاملاتی که با علوم پزشکی نیشابور صورت گرفته، سهمیه‌های لازم اختصاص یافته است.مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست نیز خاطرنشان کرد: برای خدمت‌رسانی موثرتر، کارکنان دارای بیماری زمینه ای و ریسک بالاتر شغلی در اولویت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

فتحعلیان افزود: در طول یک سال و نیم گذشته، تعامل و هماهنگی‌های خوبی با دانشگاه علوم پزشکی برای ایفای مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد خراسان در مبارزه با کرونا و یاری رسانی به مدافعان سلامت صورت گرفته است و این خدمات از سوی این مجتمع ادامه دارد. وی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیریت عالی شرکت، رئیس علوم پزشکی نیشابور در زمینه همکاری برای تامین واکسن مورد نیاز کارکنان این مجتمع قدردانی کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها