۱۴۰۰ شنبه ۲۳ مرداد چاپ

ناباورانه ترین عکس از مهناز افشار! + تصویر

ناباورانه ترین عکس از مهناز افشار! + تصویر

اقتصاد میهن: عکس‌های جنجالی از مهناز افشار بدون حجاب و با تیپ مجلسی سوژه کاربران شد مشخص نیست چرا مهناز افشار که یکی از بازیگران عالی در ایران بود با روندی منفی آن هم با مهاجرت به خارج از ایران بی حجاب شد و در واقع راه بازگشت به سینمای ایران را بست!

ظاهرا رعایت حجاب نصفه و نیمه دیگر برای مهناز افشار مهم نیست و به صورت آزادانه در مراسمات و مهمانی‌ها هر تیپی که می‌خواهد می‌زند.آنچه که کاربارن ایرانی در اینستاگرام به مهناز افشار می‌گویند این است که هر چند مدت باحجاب می‌شود و ادعای برگشت به ایران می‌کند و بعد از مدتی دوباره بی حجاب می‌شود و این رفتار او حرفه‌ای نیست. بهتر است خانم افشار بدون توجه به حاشیه‌ها و یا اینکه در پی حاشیه باشد زندگی عادی خودش را پیش بگیرد.

مهناز افشار در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخورد‌های متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت. مهناز افشار پس از اتمام این مساقه تنها در صفحه اینستاگرامی اش فعالیت دارد و پست و عکس‌های زیادی از احول روزانه و گفته هایش منتشر می‌کند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها