۱۴۰۰ يکشنبه ۱۷ مرداد چاپ

موبایل گران شد+ جدول نرخ ها

موبایل گران شد+ جدول نرخ ها

اقتصاد میهن: رصد بازار موبایل حاکی از آن است که قیمت بیشتر موبایل های موجود در بازار از اوایل هفته گذشته تا امروز افزایش یافته است.

سامسونگ گلکسی آ۷۱ از ۹ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان در اوایل هفته گذشته امروز به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و سامسونگ گلکسی زد فلیپ نیز از ۱۸ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان در اوایل هفته گذشته امروز به قیمت ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است و سامسونگ گلکسی زد فولد نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۴۲ میلیون تومان قیمت خورده است و سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ الترا نیز از ۲۵ میلیون و ۹۷۹ هزار تومان در اوایل هفته گذشته امروز به قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و سامسونگ گلکسی اس ۲۰ الترا نیز از ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در اوایل هفته گذشته امروز به قیمت ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است و سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس نیز در این مدت یکمیلیون و ۶۰۰ هزار تومان گران شده است و ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

تلفن های همراه برند اپل نیز در این مدت افزایش قیمت ها را تجربه کردند؛ آیفون ۱۲ پرو با ظرفیت ۱۲۸ از ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و با این وجود در میان این افزایش قمیت ها برخی از تلفن های همراه این برند نیز ارزان شدند که از میان آنها می توان به آیفون اس ای ۲۰۲۰ با ظرفیت ۱۲۸ اشاره کرد که از ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و ظرفیت ۶۴ این تلفن همراه نیز در این مدت کاهش قیمت چشمگیری را تجربه کرده است و از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

در میان تلفن های همراه شیائومی نیز در این مدت افزایش قیمت ها دیده می شود و شیائومی رد می نوت ۱۰ از ۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان در اوایل هفته گذشته امروز به قیمت ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده است و شیائومی رد می نوت ۹ سی نیز از ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان امروز به قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز موبایل در جدول زیر آمده است:

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها