۱۴۰۰ شنبه ۱۶ مرداد چاپ

افشای رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا!/ با هر دو خواهر دوقلو! + جزییات

افشای رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا!/ با هر دو خواهر دوقلو! + جزییات

اقتصاد میهن: سارا و نیکا دوقلو‌های پایتختی هستند که با این سریال معروف شدند. سارا و نیکا در آخرین قسمت‌های فصل ششم سریال پایتخت از بازی در این فیلم حذف شدند.

سارا و نیکا دوقلو‌های پرحاشیه‌ای هستند که در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند. هر روز حاشیه جدیدی درباره سارا و نیکا در فضای مجازی منتشر می‌شود. راز پنهانی سارا و نیکا درباره رابطه شان با مهراد جم به دست دنیا جهانبخت فاش شد.

ویدیویی اخیرا در فضای مجازی در حال منتشر شدن است که از راز پنهانی پرده برداری می‌کند، اما صحت این راز ثابت شده نیست.دنیا جهانبخت یکی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی است که در ابتدا با ماجرای شکست عشقی در فضای مجازی معروف شد و بعد‌ها در زمینه میکاپ آرتیست و مدلینگی فعالیت کرد. ماجرای عجیب و غریب مهاجرت مهراد جم، یکی از خواننده‌های ایرانی به خارج از کشور و رابطه اش با دنیا جهانبخت یکی از ماجرا‌های پر حاشیه و شوک آور برای مخاطبان و طرفداران او شد.

دنیا جهانبخت در یکی از لایو‌های اینستاگرامی اش به افشای یک راز از گذشته مهراد جم پرداخت و از دوست‌های خاص قبلی مهراد جم پرده برداری کرد. دنیا جهانبخت نام کامل این دختران را بیان نکرد، اما با گفتن این که این خواهران دوقلو هستند و اول اسم یکی از آن‌ها “س” و دیگری “ن” است از این ماجرا پرده برداشت این در حالی است که یکی از مخاطبان او به سریال پایتخت اشاره می‌کند و پس از آن دنیا جهانبخت و مهراد جم با تک خنده‌ای مهر تایید به آن می‌زنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها