۱۴۰۰ دوشنبه ۱۱ مرداد چاپ

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد ریال وام ازدواج از سوی بانک توسعه تعاون

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد ریال وام ازدواج از سوی بانک توسعه تعاون

اقتصاد میهن: عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون میزان تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه ازدواج جوانان از سال ۹۷تاکنون را حدود ۱۲هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده، گفت: این بانک در راستای تسهیل ازدواج جوانان و در جهت اجرای مصوبات بانک مرکزی اقدامات قابل‌توجهی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج انجام داده است.او افزود: این بانک از بدو تأسیس به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج فعال بوده است و مطابق آمار رسمی از سال ۹۷تاکنون نیز حدود ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات در این سرفصل پرداخت کرده است.

عصارزاده خاطرنشان کرد: در تیر سال جاری به ۵۴۲زوج مبلغ ۴۶۵میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت‌ شده است.عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون عنوان کرد: در سال جاری تمهیداتی برای سهولت و سرعت در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج پیش‌بینی و به تمامی شعب ابلاغ‌ شده است که این تسهیلات با کمترین بروکراسی و در سریع‌ترین زمان به زوج‌های جوان اعطا شود.

عصارزاده با ارائه تحلیلی بر روند رشد پرداختی‌های بانک در قرض‌الحسنه ازدواج جوانان گفت: میزان وام پرداختی بانک توسعه تعاون به زوج‌های جوان از سال ۹۷به ۹۸به میزان ۸۵درصد رشد داشته است و عملکرد بانک در سال ۹۹در مقایسه با سال ۹۸نیز با ۷۳درصد رشد مواجه شده است.او ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود عملکرد بانک در سال جاری در بحث پرداخت قرض‌الحسنه ازدواج جوانان با رشد قابل‌توجهی مواجه شود. عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با یادآوری بخشنامه بانک مرکزی در سال جاری گفت: به هر یک از زوجین ۷۰۰میلیون ریال با دوره بازگشت ۱۰ساله پرداخت می‌شود که این میزان برای زوج‌های زیر ۲۵سال و زوجه‌های زیر ۲۳سال تا سقف یک میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها