۱۴۰۰ دوشنبه ۱۱ مرداد چاپ
بانک آینده پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی؛

«برات و سفته الکترونیکی» در راه است

 «برات و سفته الکترونیکی» در راه است

اقتصاد میهن: بانک آینده به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده این خدمت نوین، «برات و سفته الکترونیکی» را عرضه می‌نماید.

بانک آینده همراه و هم‌گام با راه‌اندازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در سطح کشور، با هدف فراهم آوردن ابزار لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی سریع و دقیق به عموم هم‌وطنان عزیز در عرصه بانکی کشور، این خدمت نوین را ارائه می‌کند.اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط در بستر تمام الکترونیک با تکیه بر ظرفیت‎های قانونی مبتنی بر امضای دیجیتال، اصالت ،اعتبارسنجی غیر حضوری، جلوگیری از جعل و سوء ‌استفاده‌های احتمالی و  حذف کاغذ از جمله مزایای این خدمت است.
«سفته و برات الکترونیکی»، با راهبری خزانه‌داری کل کشور ذیل وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری بانک مرکزی و حمایت قوه‎قضائیه توسط بانک‎آینده، به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده این خدمت، با موفقیت آزمایش عملیاتی شد که به‌زودی و پس از نهایی شدن، این خدمت جدید در سامانه‌ها و درگاه‎های الکترونیک بانک‎آینده ارائه خواهد شد تا مشتریان و عموم هم‌وطنان عزیز به‌سهولت بتوانند از این خدمت نوین استفاده کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها