۱۴۰۰ شنبه ۹ مرداد چاپ
محمود کلهری تشریح کرد

تمهیدات شهرداری منطقه ۵ برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال

تمهیدات شهرداری منطقه ۵ برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال

اقتصاد میهن: محمود کلهری شهردار منطقه۵ با اشاره به اینکه مدیریت شهری با هوشیاری کامل مانع هرگونه سوء استفاده کلاهبرداران از حقوق بیت المال می شود گفت:در چند ماه گذشته اخباری به ما رسید که یکی از ملک های شهرداری سندش جعل شده که پس از بررسی های صورت گرفته با هماهنگی با مقام قضایی و دستگاه انتظامی ورود به موقع صورت گرفت.

محمود کلهری ، در مورد برخورد قانونی با فردی که در این منطقه یکی از املاک شهرداری را به چندین نفر فروخته بود گفت: منطقه ۵ با توجه به وسعت، اراضی متعددی دارد. در گذشته بسیاری از زمین ها تعیین تکلیف نشده و اسناد آنها تک برگ نشده و وکالتی بودند که این عامل باعث شده بود جاعلین وسوسه شوند . وی افزود: در چند ماه گذشته اخباری به ما رسید که یکی از ملک های شهرداری به متراژ حدودا ۲ هزار متر با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان سندش جعل شده و در آستانه نقل و انتقال و خرید و فروش بود که پس از بررسی های صورت گرفته با هماهنگی با مقام قضایی و دستگاه انتظامی ورود به موقع صورت گرفت و در حال رسیدگی است تا مانع از تضییع حقوق بیت المال شویم.

کلهری ادامه داد: از بدو حضورم در منطقه یک کمیته حقوقی تشکیل دادیم و به سرعت این قبیل املاک تعیین تکلیف می شوند تا مانع از تکرار این اتفاقات شویم.شهردار منطقه ۵ با هشدار به جاعلین و کلاهبرداران گفت: تاکید می‌کنم و تذکر می‌دهم که مدیریت شهری با هوشیاری کامل و با همکاری و همراهی دستگاه انتظامی و قضایی مانع هرگونه اتفاق و سوء استفاده می شود. کلهری در پایان اذعان داشت: آمادگی حداکثری در سطح منطقه وجود دارد و تمامی املاک که مستعد این تعرض و‌تجاوز هستند شناسایی شده و با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم برای تعیین تکلیف آنها حرکت می‌کنیم. تذکر و هشدارم این است که کلاهبرداران به این سمت حرکت نکنند که همکاران ما در این زمینه هوشیار هستند و با هرگونه تعرض به اراضی بیت المال برخورد شدیدی می کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها