۱۴۰۰ سه شنبه ۵ مرداد چاپ

همسر اول و دوم فرهاد مجیدی! + تصویر

همسر اول و دوم فرهاد مجیدی! + تصویر

اقتصاد میهن: فرهاد مجیدی سرمربی محبوب استقلال متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران، فرهاد مجیدی بازیکن فوتبال بود. اصالت خانوادگی فرهاد مجیدی مازندرانی است، فرهاد مجیدی بدلیل علاقه به فوتبال درس را رها کرد دو خواهر دارد تنها برادرش فرزاد نیز فوتبالیست شناخته شده‌ای بود، فرهاد مجیدی تابحال دو بار ازدواج کرده و دو فرزند دارد. پدرش نظامی ارتشی بود.

ازدواج و همسران فرهادمجیدی

فرهاد مجیدی با دختری بنام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است، این زندگی پس از سال‌ها به جدایی و طلاق انجامیداو برای بار دوم بعد از پیوستن به الغرافه قطر در سال ۹۰ ازدواج کرد. زندگی شخصی کاپیتان استقلال مملو از علاقه به تیام و امیربردیاست فرهاد به خاطر عشق به فرزندانش، گاهی تمرینات را زودتر تمام می‌کرد و پس از بازی‌ها نیز زودتر از دیگران، کمپ را ترک می‌کرد تا وقت زیادی برای تربیت فرزندان خود داشته باشد دختر فرهاد مجیدی به زبان فارسی آشنا نیست و به مدرسه انگلیسی رفته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها