۱۴۰۳ يکشنبه ۱۹ فروردين چاپ

سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف بانک توسعه صادرات ایران در سال ۱۴۰۳ تبیین شد

سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف بانک توسعه صادرات ایران در سال ۱۴۰۳ تبیین شد

اقتصاد میهن: اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های بانک توسعه صادرات ایران در نخستین جلسه شورای‌عالی مدیران، توسط مدیرعامل بانک تبیین و ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی،  دکتر افشین خانی در این جلسه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: خط‌مشی‌ها و سیاست‌های بانک توسعه صادرات ایران در سال جاری با رویکرد افزایش نقش مردم و شرکت‌ها در تولید طراحی شده و در این مسیر اولویت دریافت‌کنندگان تسهیلات و خدمات بانکی با آنهایی است که در مسیر تحقق این شعار گام بردارند. مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر این نکته که فعالیت‌های سال جاری بانک در دو حوزه اعتبارات و امور شعب می بایست بیش از پیش با دقت نظر و حساسیت بالاتری دنبال شود، تصریح کرد: در سال گذشته دستاوردهای مطلوبی در حوزه‌های مدیریت منابع و هدایت اعتباری داشتیم و انتظار می رود همه مدیریت ها و کارکنان در واحدهای صف و ستاد، برنامه‌ریزی‌های لازم را با تلاش مضاعف در مسیر تحقق اهداف تعیین شده به سر منزل مقصود رسانند.

وی جایگاه فعلی بانک توسعه صادرات ایران را در بین نظام بانکی شایسته ارتقای هرچه بیشتر دانست و ابراز امیدواری کرد که برنامه‌ های مدون برای تقویت بانک به عنوان تنها اگزیم بانک کشور محقق، تا بانک توسعه صادارت ایران در سال‌های آتی نقش موثرتری در بین بانک‌های کشور ایفا نماید.خانی در ادامه سخنان خود ضمن اعلام این نکته که ساختار اداره بانک متناسب با مقتضیات بانکی و شرایط کشور بازنگری و بروز شده است، گفت: ساختار بانک باید به سمت مشتری‌مداری و پرستاری مشتریان پیش برود و برای این منظور ضرورت دارد که تغییرات لازم در تشکیلات نیروی انسانی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: شرایط باید به گونه‌ای پیش برود که بین نیروی‌های ستاد و صف تفاوتی وجود نداشته باشد چرا که تقویت نیروهای شاغل در شعب و صف بانک منجر به تقویت توان کلی بانک خواهد شد و در این راستا لازم است که ارتباط و تعامل قویتری بین کارکنان و مدیران برقرار باشد.دکتر خانی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد مجموعه بانک در سال گذشته گفت: ضروری است که اقدامات لازم برای انجام برخی از اصلاحات انجام گیرد و لازمه اجرای درست فرایندها، تعامل و همکاری معاونت‌ها با یکدیگر و با هدف افزایش میزان رضایتمندی کارکنان و مشتریان است. مدیرعامل بانک برقراری ارتباط بین همکاران را پیش شرط لازم و ضروری برای ایجاد همدلی خواند و اضافه کرد: روزمرگی باعث لختی و سستی خواهد شد و ایجاد فضای کاری شاداب و سرزنده زمینه‌های لازم را برای تحول و تغییر نگاه فراهم می‌آورد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها