۱۴۰۳ يکشنبه ۱۹ فروردين چاپ

رشد ۱۸۷ درصدی حجم فروش «کگهر» در اسفند ۱۴۰۲

رشد ۱۸۷ درصدی حجم فروش «کگهر» در اسفند ۱۴۰۲

اقتصاد میهن: شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در اسفندماه ۱۴۰۲ موفق به کسب رشد ۱۸۷ درصدی حجم فروش خود نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ گردید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن ، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۲، توانست درآمدی ۲۱ هزار و ۷۸۴ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال را کسب کند.درآمد عملیاتی این شرکت در یک ماهه بهمن ۱۴۰۲، ۵۹ هزار و ۷۵۴ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال بود. بر همین اساس درآمد عملیاتی این شرکت در دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دوره یک ماهه بهمن ۱۴۰۲ با کاهش ۶۴ درصدی همراه شد.درآمد عملیاتی این شرکت در دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۱، ۹ هزار و ۸۸۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال بود. درآمد عملیاتی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته با افزایش ۱۲۰ درصدی همراه گردید.صد درصد درآمد عملیاتی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در اسفند ۱۴۰۲ از محل فروش داخلی محصولات آن محقق شد.این شرکت در بهمن ۱۴۰۲، ۹۱ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی و ۹ درصد آن را نیز از فروش صادراتی محصولات خود کسب کرد. همچنین، این شرکت در اسفند ۱۴۰۱ تمامی درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی محصولات خود کسب کرد.

روند درآمدزایی حاصل از فروش داخلی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

«کگهر» در اسفند ۱۴۰۲ از فروش داخلی محصولات خود درآمدی ۲۱ هزار و ۷۸۴ میلیارد و ۱۸ میلیون ریالی را کسب کرد.درآمد حاصل از فروش داخلی این شرکت در بهمن ۱۴۰۲، ۵۴ هزار و ۲۴۵ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال بود.در نتیجه شاهد افت ۶۰ درصدی در درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به بهمن ۱۴۰۲ بودیم.سهم درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات «کگهر» از مجموع درآمد عملیاتی آن در اسفند ۱۴۰۱، ۹ هزار و ۸۸۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال بود.در نتیجه درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ۱۴۰۱ با رشد ۱۲۰ درصدی همراه گردید.

روند درآمدزایی حاصل از فروش صادراتی «کگهر»

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در بهمن ۱۴۰۲ توانست از فروش صادراتی محصولات خود درآمد پنج هزار و ۵۰۹ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریالی داشته باشد.

روند تولید «کگهر»

مجموع حجم تولید محصولات شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در اسفند ۱۴۰۲، سه میلیون و ۳۸۲ هزار و ۲۹۹ تن، در سامانه کدال درج گردید.در بهمن ۱۴۰۲ نیز مجموع حجم تولیدات این شرکت سه میلیون و ۵۴۷ هزار و ۱۲۲ تن بود. با مقایسه حجم تولید محصولات این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به بهمن ۱۴۰۲ شاهد کاهش پنج درصدی در تولیدات این شرکت بودیم.همچنین مجموع حجم تولیدات «کگهر» در دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۱ برابر با دو میلیون و ۸۲۲ هزار و ۳۷۷ تن بود.در نتیجه شاهد رشد ۲۰ درصدی حجم تولیدات این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ۱۴۰۱ بودیم.

روند فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

این شرکت در اسفند ۱۴۰۲، ۲۳ درصد از حجم تولید شده محصولات خود را در طی دوره مذکور به فروش رساند.در بهمن ۱۴۰۲ نیز ۴۷ درصد از حجم تولید شده محصولات شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین به فروش رسید. مجموع حجم فروش محصولات شرکت مذکور در اسفند ۱۴۰۲، ۷۷۹ هزار و ۷۶۶ تن در کدال درج گردید.درحالی که مجموع حجم فروش محصولات تولیدی شرکت در بهمن‌ماه ۱۴۰۲، یک میلیون و ۶۵۱ هزار و ۷۷۹ تن بود. بر این اساس مجموع حجم فروش محصولات شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به بهمن ۱۴۰۲، با کاهش ۵۳ درصدی روبرو شد.در اسفند ۱۴۰۱، ۱۰ درصد از مجموع حجم فروش محصولات تولید شده شرکت معادل ۲۷۱ هزار و ۴۵۰ تن به فروش رسید. در نتیجه مجموع حجم فروش محصولات این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ۱۴۰۱ با رشد ۱۸۷ درصدی همراه شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها