۱۴۰۰ دوشنبه ۲۸ تير چاپ

اعطای تسهیلات بانک دی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر غیرحضوری می‌شود

اعطای تسهیلات بانک دی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر غیرحضوری می‌شود

اقتصاد میهن: به گفته مدیر امور شعب بانک دی، این بانک به‌زودی کار اعطای تسهیلات به‌صورت غیرحضوری به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را آغاز می‌کند.

به گزارش‌روابط‌عمومی بانک دی، همت‌الله حسین‌زاده در نشست برخط با رؤسای شعب سراسر کشور اظهارکرد: در چند روز آینده فرایند ارائه تسهیلات غیرحضوری برای جامعه هدف بنیاد شهید بر بستر اپلیکیشن جت‌دی راه‌اندازی می‌شود که شعب می‌بایست در ترویج و بازاریابی درگاه‌های غیرحضوری برای مشتریان کوشا باشند. او با قدردانی از تلاش تمامی کارکنان بانک دی در تحقق اهداف سه ماهه ابتدایی سال جاری گفت: در رقابت تنگاتنگ و نزدیک بانک‌ها در دوره رکود اقتصادی ناشی از کرونا، رشد ۱۴درصدی منابع بانک دی در کنار کاهش قیمت تمام‌شده پول، افزایش تعهدات و رشد مصارف، دستاوردهای بزرگ برای این بانک است.

مدیر امور شعب بانک دی با بیان موفقیت برنامه‌های بانک در کاهش هزینه‌ تمام‌شده پول گفت: با تدابیر مدیریتی و تلاش همکاران شعب، شاهد یک جهش اساسی در کاهش قیمت تمام‌شده پول در بانک هستیم. حسین‌زاده، راه‌اندازی باجه‌های خدمات بانکی در مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران را از دیگر اقدامات اثربخش بانک دانست و تصریح کرد: با یک عزم همگانی و همدلی میان مدیران ارشد بانک و بنیاد شهید و امور ایثارگران، باجه‌های ارائه خدمات بانکی در ۷۰مرکز بنیادشهید راه‌اندازی شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها