۱۴۰۰ يکشنبه ۲۷ تير چاپ
برای مقابله با خسارات ناشی از بارندگی سیل آسا احتمالی ؛

نشست اضطراری ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد

نشست اضطراری ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد

اقتصاد میهن: در پی تاکیدات علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نشست اضطراری ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم با هدف آماده سازی کلیه مدیریت ها و ادارات مرتبط برای مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی سیل آسا احتمالی در سطح کل جزیره قشم شامگاه شنبه به ریاست معاون فنی و زیربنایی این سازمان در محل این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم محرم بهاروند معاون فنی و زیر بنایی این سازمان در این نشست با اشاره به بارندگی های سیل آسا در چندین استان کشور از آمادگی افزون بر 300 نفر پرسنل مدیریت ها و ادارات مرتبط در سازمان منطقه آزاد قشم برای مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی مشابه احتمالی در سطح جزیره قشم خبر داد.

وی اطلاع رسانی به ساکنین مناطق سیل خیز در شهرهای قشم، درگهان، سوزا و طبل و همچنین روستاهای جزیره را در این خصوص مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز ایمن سازی شامل نصب تابلو و علایم و نوارکشی را طبق ماموریت تعریف شده خود سرلوحه برنامه هایش قرار دهد تا در صورت وقوع هرگونه حادثه غیرمترقبه از جمله بارندگی سیل آسا از بروز خسارت جلوگیری شود.

محرم بهاروند از مدیران عضو ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم خواست وسایل و اقلام مورد نیاز برای مواقع بحرانی را قبل از وقوع حادثه تهیه و آماده داشته باشند تا در امدادرسانی و مقابله با خسارت های ناشی از حوادث غیر مترقبه مخصوصا بارندگی های سیل آسا مشکلی ایجاد نشود. براساس این گزارش فرج طهماسبی مدیر فنی و زیربنایی، امیر سرلک مدیر امور درگهان، شاهد ملازم سرپرست مدیریت امور شهری و  روستایی، عباس رنجبر مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان منطقه آزاد قشم و نجم الدین فریدونی  رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی منطقه آزاد قشم نیز مطالبی درخصوص آمادگی پرسنل مدیریت ها و ادارات متبوع خود برای مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی سیل آسا احتمالی در جزیره قشم مطرح کردند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها