۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۴ تير چاپ

نیروگاه شرکت دماوند انرژی عسلویه، به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

نیروگاه شرکت دماوند انرژی عسلویه، به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

اقتصاد میهن: شرکت دماوند انرژی عسلویه هم برای جبران کمبود برق در کشور،به شبکه سراسری متصل شد و اکنون ۵۰ مگاوات برق به این شبکه تزریق می‌کند که تا ۱۰۰ مگاوات، قابل افزایش است.

شرکت دماوند انرژی عسلویه، تامین کننده برق و بخار ۲۴ شرکت پتروشیمی مستقر در فاز ۲ پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که با طراحی و اجرای پروژه‌های پست ۴۰۰۲۳۰ کیلو ولت، خط و کلید خانه ۴۰۰ کیلو ولت جمعا به ارزش ۴۰ میلیون یورو امکان توان و اتصال به شبکه سراسری و ارسال برق مازاد تولید خود را برای جبران بخش قابل توجهی از کمبود برق در شرایط فعلی فراهم کرده است.

کلیه تجهیزات بیرونی و بخش اعظم تابلوهای انتقال این شرکت، توسط شرکت‌های معتبر داخلی کشور طراحی و ساخته شده و نقش عظیمی در پایداری شبکه برق کشور خواهد داشت. عملیات اجرایی اتصال به شبکه سراسری از بیستم تیرماه، با هماهنگی و تمهیدات فنی لازم فی مابین شرکت دماوند انرژی عسلویه و سازمان برق منطقه‌ای اجرا و اتصال بین نیروگاه برق دماوند به شبکه سراسری برق کشور از طریق پست ۴۰۰ کیلو ولت خط ۴۰۰ کیلو ولت و کلید خانه ۴۰۰ کیلو ولت با احداث مجموعه ۴۸ دکل Dama برق مورد نیاز ، انجام شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها