۱۴۰۰ سه شنبه ۲۲ تير چاپ
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار؛

درخشش فعالان اقتصادی مناطق آزاد کشور در شرایط تحریم

 درخشش فعالان اقتصادی مناطق آزاد کشور در شرایط تحریم

اقتصاد میهن: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در جنوب استان و منطقه مکُران بخشی از بودجه فرهنگی و گردشگری این سازمان به پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان امام علی (ع) چابهار اختصاص یافت.

عبدالرحیم کُردی در بازدید از بیمارستان امام علی (ع) چابهار که با همراهی اعضای هیات مدیره و مدیر غذا و دارو منطقه آزاد انجام شد اظهار داشت: برطرف کردن مشکلات و موانع مربوط به تجهیزات مورد نیاز بیماران در اولویت بخش غذا و داروی سازمان منطقه آزاد چابهار قرار گیرد.وی تصریح کرد: همچنین با قید فوریت، بخش دریافت دارو‌های مورد نیاز بیماران کرونایی راه‌اندازی شود.مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این بازدید بر راه‌اندازی بخش غربالگری طی یک هفته آینده برای پیش‌بینی موج بعدی کرونا و برآورد افزایش بیماران تاکید کرد.

وی بر تامین تجهیزات مورد نیاز نقاهتگاه بیماران کرونایی در نزدیکی بیمارستان‌ها تاکید کرد و افزود: مدیریت غذا و دارو و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار، در بحث همکاری و پشتیبانی تیم بهداشت و درمان بیمارستان امام علی (ع) اهتمام ویژه داشته باشند.

محمد حسن قوسیان دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز روز گذشته در نشست تحویل کمک‌های بشر دوستانه هلال احمر به سیستان و بلوچستان که در مرکز این استان برگزار شد گفت: سیستان و بلوچستان در زمینه دارو و کیت‌های تشخیص کرونا کمبود دارد که از همین جا از دوستانمان در سراسر کشور درخواست می‌کنیم ارسال کیت تشخیص کرونا را به این استان در اولویت قرار دهند.

به گفته محمد هاشمی‌شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، با افزوده شدن یکهزار و ۲۹۸ مورد جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۶۶ هزار و ۳۵۴ نفر رسیده است. با فوت ۲۴ مورد جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یکهزار و ۷۷۱ مورد رسید.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها