۱۴۰۰ شنبه ۵ تير چاپ
گزارش تازه فاش شده درباره تاثیرات مخرب تغییرات اقلیمی تا سال ۲۰۵۰ میلادی

بدتر از کرونا در راه است؛مرگ میلیون‌ها نفر بر اثر گرسنگی، خشکسالی و گرما

بدتر از کرونا در راه است؛مرگ میلیون‌ها نفر بر اثر گرسنگی، خشکسالی و گرما

اقتصاد میهن: بدترین سناریوی ممکن در راه است. داده‌های گزارشی فاش شده از سازمان ملل متحد نشان می‌دهند تا سال ۲۰۵۰ میلادی بر اثر تغییرات اقلیمی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بر اثر گرسنگی، خشکسالی و گرمای شدید جان خود را از دست خواهند داد.

این گزارش فاش شده پیش‌نویس جلسه برگزار شده با حضور نمایندگان دولت‌ها در سازمان ملل متحد بوده است. این گزارش چهار هزار صفحه‌ای اشاره می‌کند که بدترین سناریوی ممکن درباره تغییرات اقلیمی در راه است.در این گزارش به آب شدن یخ‌های طبیعی و افزوده شدن چندین تن کربن و آلاینده‌های کربنی به محیط زیست اشاره شده است.در این گزارش اشاره شده که در خوش‌بینانه‌ترین حالت دو درجه سانتی گراد به دمای هوا افزوده خواهد شد که درجه‌ای غیر قابل بازگشت است. این تاثیرات مخرب ناشی از تغییرات اقلیمی ۱۳۰ میلیون نفر را در جهان با خطر گرسنگی، ۳۵۰ میلیون نفر را با خطر خشکسالی و ۴۲۰ میلیون نفر را با خطر رویارویی با افزایش شدید دما مواجه خواهند ساخت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها