۱۴۰۰ چهارشنبه ۲ تير چاپ
افزایش سرانه ورزش همگانی در شهرک اکباتان اندازه فونت ؛

دوراکباتان را رکاب بزنید

دوراکباتان را رکاب بزنید

اقتصاد میهن: شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ از احداث مسیر ویژه دوچرخه سواری در فاز ۲ شهرک اکباتان خبر داد و افزود: بر اساس این طرح که در چند مرحله انجام می شود شهروندان می توانند دور فاز ۲ اکباتان را رکابزنان طی کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مرتضی مرادی گفت: پروژه احداث مسیر دوچرخه و بهسازی انهار مجاور خیابان شهید بوذری در محله اکباتان استارت خورده است. وی افزود: بر اساس این پروژه ۱۲۰۰ مسیر دوچرخه در فاز دوم اکباتان احداث خواهد شد که در گام بعدی این مسیر دوچرخه به مجتمع مگامال خواهد رسید.

مرادی اذعان داشت: قرار است این مسیر دوچرخه تمام فاز ۲ اکباتان را در بگیرد به نحوی که بتوان رکابزنان در تمام دور این محوطه حرکت کرد. وی با بیان اینکه دوچرخه وسیله نقلیه ای ایمن و سالم است که به کاهش آلودگی هوا نیز کمک می کند خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه سرانه ورزش همگانی شهرک اکباتان که از محلات استراتژیک و پرجمعیت تهران است افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها