۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ خرداد چاپ
برای سومین سال پیاپی؛

ایرانسل لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

ایرانسل  لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

اقتصاد میهن: لوح‌تندیس زرین «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این لوح‌تندیس رسید.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، ، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد.در این همایش، دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری و جمعی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم، لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد. در این مراسم، لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد. با اهدای این لوح‌تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، به عنوان «یکی از پیشگامان عرصۀ رضایتمندی مشتری در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است..

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها