۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۲ آذر چاپ

اعطای تندیس و لوح تقدیر، به موسسه اعتباری ملل

اعطای تندیس و لوح تقدیر، به موسسه اعتباری ملل

اقتصاد میهن: چهارمین همایش کیفیت و مشتری مداری، در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور دکتر انتصاریان، پدر علم کیفیت ایران؛ دکتر میرعرب، رییس انجمن توسعه و بهره‌ وری ایران؛ دکتر سلماسی، دبیر کارگروه هوش مصنوعی و نیز جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مسئولان شرکت‌های صنعتی و تولیدی، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل،  در این همایش، از موسسه اعتباری ملل، به خاطر فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر، در کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و ارباب رجوع، با اعطای تندیس و لوح، تقدیر بعمل آمد.گفتنی است، موسسه اعتباری ملل، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان، به لحاظ فعالیت‌های مطلوب در بهبود فضای کسب و کار و همچنین، افزایش سطح رضایت‌بندی مشتریان، تندیس و لوح تقدیر کسب کرده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه صادرات ایران بانک سپه بانک تجارت بانک توسعه تعاون بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها