۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد چاپ
شهردار منطقه ۵ تهران خبر داد

احداث اولین سرای محله در شهرک اکباتان

احداث اولین سرای محله در شهرک اکباتان

اقتصاد میهن: شهردار منطقه 5 گفت: شهرک اکباتان یکی از مدرن‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرک‌های مسکونی شهر تهران بوده و امکاناتی ویژه برای سرای محله آن در نظر گرفته شده ست.

محمود کلهری ، با بیان اینکه نیمی از پروژه احداث سرای محله اکباتان به پایان رسیده است، گفت: پروژه‌های توسعه محلی از اهمیت زیادی برخوردار هستند، چرا که با نظر مستقیم شهروندان صورت گرفته و موجب رضایت آن‌ها خواهند شد، لذا در این راستا یکی از مهمترین پروژه‌های توسعه محلی، احداث سرای محله اکباتان بود.وی افزود: باتوجه به اهمیت شهرک اکباتان به لحاظ موقعیت استراتژیک و خلا ناشی از وجود سرای محله در این شهرک و بالا رفتن سرانه فرهنگی و تفریحی محله اکباتان و در راستای جلب رضایت شهروندان، این پروژه از زمستان سال ۱۳۹۹ استارت خورد.

کلهری با بیان اینکه سرای محله اکباتان به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع شامل زیرزمین و دو طبقه همکف و اول خواهد بود که می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های فرهنگی محله اکباتان است، به اجرای طرح سرای تجربه در آن اشاره کرد و افزود: شهرک اکباتان از قدیمی ترین، مدرن‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرک‌های مسکونی در ایران و حتی خاورمیانه است، از سوی دیگر با توجه به اینکه اکباتان قطب سالمندی منطقه محسوب می‌شود، در چهارمین نقطه از تهران شاهد اجرای سرای تجربه هستیم که توجه ویژه‌ای به سالمندان در این مکان خواهد شد و حتی در ساخت و ساز این سرای محله نیز به معاونت فنی و عمرانی گوشزد شده که مسائل مربوط به سالمندان لحاظ شود.

شهردار منطقه ۵ تهران تاکید کرد: عملیات تخریب و برچیدن، دیوارچینی، تخلیه و بازسازی سپتیک، اجرای زیرسازی نما و اجرای زیرسازی تاسیسات برقی از جمله اقداماتی است که در مسیر احداث سرای محله اکباتان به پایان رسیده است و سایر اقدامات نیز به ترتیب برای آماده شدن این مکان فرهنگی تا زمان بهره برداری صورت می‌گیرد. وی تاکید کرد: امیدوارم سرای محله اکباتان طبق برنامه زمانبندی تا مرحله بهره برداری به سرعت پیش برود و با کیفیت مطلوب و مورد نظر افتتاح شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها