۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد چاپ

آلبوم جدید سروش بزودی راهی بازار موسیقی می شود

آلبوم جدید سروش بزودی راهی بازار موسیقی می شود

اقتصاد میهن: آلبوم جدید سروش خواننده موسیقی پاپ ایران، بعد از 8 سال بزودی راهی بازار موسیقی می شود.

سروش که با آلبوم ” گنجینه و یه دنیا ” در مارکت موسیقی ایران بسرعت مطرح شد ، در حال آماده سازی و تنظیم تعدادی از قطعات موسیقی آلبوم جدید خود است .هم اکنون سه آهنگ به صورت نهایی در آلبوم جدید نهایی شده است و در مرحله رفع اشکالات جزیی می باشد در حالی که این آلبوم با ۹ قطعه موسیقی با سلایق مختلف به بازار موسیقی فارسی زبانان عرضه خواهد شد .

سروش تصریح کرد : به دلیل اینکه قطعات موسیقی باید در بر گیرنده سلایق طیف وسیعی از فارسی زبانان باشد ، در هنگام تولید وسواس زیادی به خرج دادیم . تا گروه های سنی مختلف را پوشش بدهیم و رضایت مخاطبانمان را مانند گذشته جلب کنیم .

سروش در خصوص برپایی کنسرتهای آنلاین و کنسرتهای با حضور علاقمندان گفت : تمام تمهیدات فنی لازم برای برپایی باشکوه کنسرتها را با توجه به فرصت های بدست آمده در دوران شیوع کرونا اندیشیده ایم و استانداردهای لازم را نیز پیوسته مورد نظر داریم که با کاهش چشمگیر پاندمی کرونا نسبت به هماهنگی با مجریان محترم برگزار کننده کنسرتها نیز اقدام خواهیم کرد .

سروش با اشاره به اینکه مدتهاست بر روی آلبوم جدید کارکرده گفت : در حال تهیه ریمیکس هایی از آلبوم های دنیا و گنجینه برای مخاطبان طیف جوان هستیم و در این راه به بازخوانی برخی از قطعات موسیقی بسیار معروف ایران هم اقدام کرده ام .

وی در پاسخ به وضعیت بازار موسیقی ایران اضافه کرد : هم اکنون ظرفیت های بازار موسیقی ایران پاسخگوی نیاز مخاطبان هست و افرادی که در این عرصه به طور تخصصی فعالیت می کنند بخش مهمی از تاریخ موسیقی ایران را رقم می زنند و باعث افتخار ماست که در این دوره از درخشش ستارگان بزرگ موسیقی قرار داریم .

وی توجه به سلایق مخاطبان را مهمترین بخش تولید موسیقی دانست و اظهار داشت : بازار موسیقی ایران قابلیت بسیار بالایی در تولید آثار فاخر همگام با سلیقه کل فارسی زبانان جهان را داراست و همین امر وظیفه ما را برای تولید آثار ماندگار دوچندان می کند .وی بازار کشورهای آسیایی و فارسی زبانان جهان را یک بازار هدف حدود ۱۳۰ میلیون نفری برشمرد و گفت : پس از اتمام کار آلبوم جدید با تعدادی از خوانندگان مطرح کشورهای فارسی زبان نیز برای همکاری دست بکار خواهیم شد .

سروش در مورد تهیه و تنظیم و اشعار و آهنگسازی آلبوم جدید تصریح کرد: این آلبوم با افراد بسیار سرشناس در حال آماده سازیست ولی قطعا داور اصلی مردم هستند که ما بخاطر وجود انرژی های عالی از آنان کار را با دقت تولید می کنیم .وی همچنین برپایی کنسرتها را بسیار ضروری و لازم دانست و گفت : کنسرتها عامل تاثیر گذار در ایجاد نشاط در جامعه هستند زیرا از دیدگاه روحی و روانی هم تا مدتها در ذهن مخاطب به عنوان یک واقعه مهم شاد باقی می ماند .

سروش بازخوردهای مردم را از مهمترین عوامل تولید آلبوم جدید دانست و گفت : بیش از  ۲۰۰  هزار پیام در شبکه های مجازی در خصوص آغاز فعالیت مجددم  به دستمان رسیده است که موتور محرکه اصلی برای یک آغاز مجدد پرشکوه خواهد بود . گفتنی است آلبوم های ” گنجینه و یه دنیا ”  که با قطعات دلا امشب سفر دارم ، یه دنیا یه دنیا عاشقم من ، عاشق نبودی تو ، بی انصاف ، پشیمان و مارال و قطعات دیگری  عرضه شد بسرعت جای خود را در علاقمندی های موسیقی مخاطبان پیدا کرد و با استقبال بی سابقه ای مواجه شد . کار تهیه و تنظیم و آهنگسازی و ترانه سرایی آلبوم های دنیا و گنجینه را بزرگان موسیقی ایران برعهده داشتند .

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها