۱۴۰۲ دوشنبه ۱۴ اسفند چاپ

اجرای طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان منطقه

اجرای طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان منطقه

اقتصاد میهن: معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه دو گفت: همزمان با آغاز فصل درختکاری، طرح فراگیر کاشت نهال رایگان درمنازل شهروندان درحال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، علی اصغر طاهریبا بیان اینکه کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان منطقه ۲ از اول اسفند آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.گفت: در این طرح، شهروندان منطقه ۲ می‌توانند درخواست خود را برای کاشت نهال در منازلشان در سامانه ۱۳۷ ثبت کنند تا نهال‌ها در منزل به آنها تحول داده شود.معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ همچنین گفت: در این طرح از درختان مثمر و غیر مثمر بر اساس درخواست شهروندان استفاده خواهد شد.

طاهری تأکید کرد: باتوجه به اینکه پویش ملی کاشت یک میلیارد درخت در شهر تهران اجرایی شده است ما هم در منطقه ۲ با جدیت این پویش را اجرا خواهیم کرد.معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اشاره به تلاش شهرداری برای جلب حمایت شهروندان در امر کاشت، آبیاری، حفظ و نگهداری درختان معابر فرعی اضافه کرد: درختان سرمایه‌های ارزشمند شهر هستند و وظیفه داریم این سرمایه را به آیندگان تحویل دهیم و باید با آبیاری منظم و جلوگیری از خسارت به درختان در اثر عملیات ساخت و ساز و … درختان را حفظ کنیم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها