۱۴۰۲ شنبه ۱۲ اسفند چاپ

آغاز زندگی مشترک ۹۲ هزار زوج جوان با تسهیلات بانک تجارت

آغاز زندگی مشترک ۹۲ هزار زوج جوان با تسهیلات بانک تجارت

اقتصاد میهن: بانک تجارت تا پایان بهمن‌ماه امسال با پرداخت بیش از ۹۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، گامی بلند را در مسیر تسهیل ازدواج زوج‌های جوان برداشته است.

 به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط‌عمومی بانک تجارت، این بانک در بهمن‌ماه امسال تعداد ۴۶۰۴ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد و مجموع تسهیلات پرداختی‌ در این سرفصل از ابتدای سال تا پایان بهمن‌ماه را به ۹۲ هزار و ۵۹ فقره رساند.بانک تجارت همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری، در بهمن‌ماه سال جاری، تعداد ۹۲۳۳ فقره تسهیلات پرداخت کرد و به این ترتیب تعداد تسهیلات پرداختی‌ در این بخش تا پایان بهمن‌ماه، به ۸۰ هزار و ۱۰۱ فقره بالغ شد.بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۱۴ هزار و ۷۴۶ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج و ۴۴ هزار و ۹۰۵ نفر از متقاضیان تسهیلات فرزندآوری در نوبت دریافت این تسهیلات هستند که با تکمیل مدارک مورد نیاز به نوبت تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها