۱۴۰۲ يکشنبه ۱۳ اسفند چاپ

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

اقتصاد میهن: دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این جشنواره، همچنین تندیس زرین ۶ ستاره «سرآمد روابط‌عمومی ایران» را برای ششمین بار دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط‌عمومی ایرانسل، در این آیین، با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی»، به دلیل تعالی‌جویی و تعالی‌گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان درونی و بیرونی، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همچنین در این مراسم، بر اساس ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در بین شرکت‌کنندگان، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.در این ارزیابی، روابط عمومی ایرانسل «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، بر اساس مدل QMPR و کسب ۸۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۶ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها