۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۰ اسفند چاپ

رشد ۵۴ درصدی درآمد هر سهم بیمه تعاون

رشد ۵۴ درصدی درآمد هر سهم بیمه تعاون

اقتصاد میهن: در حالی که سود هر سهم بیمه تعاون در پایان نه ماهه ۱۴۰۲ به ۶۲ ریال رسیده بود بررسی تابلوی این شرکت در اسفند ماه بازار سرمایه حکایت از رشد این میزان به ۹۷ ریال دارد که افزایش ۵۴ درصدی را در آن شاهد هستیم.

به گزارش  پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه تعاون، بیمه تعاون در حالی نه ماهه ۱۴۰۲ را به پایان رساند که بررسی صورتهای مالی این شرکت بیمه ای حکایت از رشد همه شاخصهای تعیین کننده داشت بطوریکه برخی از شاخصهای مالی در آخرین گزارش مربوط به پایان آذرماه سال جاری رکورد سال قبل را نیز جابجا کرد.بیمه تعاون با درخشش در نه ماهه سال جاری علاوه بر اینکه یکی از بهترین عملکردهای خود در سنوات اخیر را به نمایش گذاشت بلکه توانست خود را برای افزایش سرمایه مهیا کند و به زودی شاهد افزایش سرمایه این شرکت بیمه ای به میزان ۱۴۰ درصد از محل سایر اندوخته ها و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خواهیم بود تا به این ترتیب سرمایه “وتعاون” از ۵ هزار میلیارد ریال به ۱۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

این شرکت بیمه ای که در بین ۲۸ شرکت بیمه ای با نسبت توانگری مالی ۱۴۹ جایگاه دهم را در صنعت بیمه در اختیار دارد در ۹ ماهه سال جاری با افزایش ۳۹ درصدی سود خالص جایجایی قابل توجهی را در ارکان مالی خود به نمایش گذاشت وسود هر سهم آن به ۶۲ ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۱ درصدی را گزارش داد.حالا و در شرایطی که تنها دوماه از انتشار آخرین صورتهای مالی بیمه تعاون می گذرد بررسی تابلوی این شرکت بیمه ای در بازار سرمایه حکایت از رشد ۵۴.۴ درصدی درآمد هر سهم آن به نسبت پایان آذرماه سال جاری دارد که می تواند دستاوردی قابل توجه باشد به خصوص اینکه نگاهی به تقسیم سود در بیمه تعاون نشان می دهد که شرایط حاکم بر بیمه تعاون از همیشه بهترست.

سهامداران بیمه تعاون در انتظار بهترین دستاورد سال

نتایج حاکی از آنست که EPS بیمه تعاون در دومین روز معاملاتی آخرین ماه سال به ۹۷ ریال رسیده که درمقایسه با ۹ ماهه سال جاری بیش از ۵۴ درصد افزایش داشته است. رشد درآمد هر سهم بنگاههای اقتصادییکی از مهمترین ملاکهای ارزیابی آنها از حیث درآمدزایی و توانگریست و به نظر می رسد با این شرایط سهامداران بیمه تعاون باید پایان سال متفاوتی را تجربه کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها