۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۰ اسفند چاپ

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر تندیس و جایزه «مدیریت پایداری» را دریافت کرد

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر تندیس و جایزه «مدیریت پایداری» را دریافت کرد

اقتصاد میهن: شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ و سومین جشنواره مردم‌داری ایران، تندیس و جایزه ویژه «مدیریت پایداری» را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی، بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران با حضور متخصصان و فعالان روابط‌عمومی‌از سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: ارتباطات آینده» نهم اسفند توسط مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط عمومی‌ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. همچنین همزمان با برگزاری این کنفرانس، سومین جشنواره مردم‌داری ایران، به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف روابط‌عمومی برگزار شد و شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با توجه به عملکرد در حوزه ایفای مسئولیت های اجتماعی و گزارش های پایداری، در این رویداد از بین ده جایزه و تندیس در ده محور اصلی، توانست تندیس و جایزه ویژه «مدیریت پایداری» را دریافت کند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها