۱۴۰۲ دوشنبه ۷ اسفند چاپ
1001 جایزه 250 میلیون تومانی؛

آغاز جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز در بانک ملت

آغاز جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز در بانک ملت

اقتصاد میهن: در راستای اهداف نیکوکارانه و برخورداری از اجر معنوی سنت قرض‌الحسنه، سی و هفتمین دوره جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک ملت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بانک ملت، جوایز قرعه کشی شامل ۱۰۰۱ جایزه نقدی هر یک به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان و صدها هزار جایزه ارزنده دیگر است و علاقمندان می‌توانند با حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز به میزان ۲۰۰ هزار تومان و حساب‌های ارزی ۱۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه‌کشی شرکت کنند.بر اساس این گزارش، هر ۱۰۰ هزار تومان در هر روز، مشمول یک امتیاز شرکت در قرعه‌کشی و هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی‌تر، از شانس بالاتری در قرعه‌کشی برخوردار خواهد بود.همچنین شرط اعطای جایزه، حفظ حداقل موجودی طی ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی در طی دوره یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی است.شایان ذکر است، پایان مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی در این جشنواره، پایان اسفندماه ۱۴۰۲ است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها