۱۴۰۰ جمعه ۷ خرداد چاپ

اولین کوچه ی دوستی در شمال تهران شکل گرفت

اولین کوچه ی دوستی در شمال تهران شکل گرفت

اقتصاد میهن: اولین کوچه دوستی شمال تهران با هدف ایجاد حس تعلق محله ای و هویت بخشی به کوچه های شهر با مشارکت شهروندان در کوچه مرادی محله قیطریه به اجرا رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طرح کوچه دوستی در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس توسعه محله ای تهران ۱۴۰۰ به مثابه ادامه حیات خانه ها در محله، افزایش نشاط اجتماعی و جلب مشارکت اجتماعی زنان و کودکان در امور محله به اجرا درآمد.
سجادی افزود: در این طرح که به همت اداره امور بانوان به عنوان دبیر اجرائی طرح، اداره زیباسازی منطقه و شهرداری ناحیه ۷ اجرا شد تمام طرح ها و نقاشی های گرافیکی بر روی دیوارهای ۳۱ پلاک مسکونی با زیر سازی ۶۰۰ متر مربع و حذف ۳۵۰ مورد زوائد فیزیکی نما و ساماندهی الحاقات، با رنگ های آبی لاجوردی، سبز و با نقوش تلفیقی زرد، نارنجی، لیمویی و آبی آسمانی که مصوب سازمان زیباسازی با پالت ها ی متفاوت رنگی بوده با مشارکت بانوان محله در کوچه دوستی محله قیطریه به انجام رسید.
معاون شهردار منطقه یک افزود: سه کوچه شهید مرادی واقع در محله قیطریه، باغ سبز در محله اراج و شیری در ازگل از جمله کوچه هایی هستند که با بازدید نماینده اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و همراهی مدیران دفاتر توسعه محلی، مدیران محلات، شهرداران نواحی، مدیر امور بانوان و زیباسازی شهرداری منطقه یک و جمعی از شهروندان انتخاب و اولین کوچه آن به اتمام رسید و دو کوچه دیگر در مراحل اجرایی قرار دارند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها