۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد چاپ
در راستای استراتژی نماینده محوری و با دستور مدیرعامل بیمه رازی :

نمایندگان بیمه رازی از بیمه درمان تکمیلی مشابه کارمندان برخوردار شدند

نمایندگان بیمه رازی از بیمه درمان تکمیلی مشابه کارمندان برخوردار شدند

اقتصاد میهن: مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه مهمترین ابزار چرخش استراتژیک هجوم به بازار از طریق شبکه نمایندگی است گفت : در راستای چرخش استراتژیک و رویکرد نماینده محوری و در راستای اهمیت و نقشی که مدیریت شرکت به نمایندگان برای حضور قدرتمند در بازار رقابت و بدون دغدغه قائل می باشد و طبق مصوبه هیات مدیره ، تمامی نمایندگان بیمه رازی دارای بیمه تکمیلی مشابه کارمندان شدند که این اتفاق در صنعت بیمه کم نظیر است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ، دکتر علی جباری که در جلسه آنلاین با مدیر شعبه اصفهان سخن می گفت ، با اشاره به تصویب افزایش حدود اختیارات قابل توجه به شعب افزود : رییس شعبه ، نماینده مدیر عامل در استان است و باید ضمن استفاده از حدود اختیارات ، با رعایت ریسک و شرایط فنی  ، ضمن نظارت بر شبکه نمایندگی ، اختیارات جدید را به شبکه نمایندگی ابلاغ و ریل گذاری صحیح انجام دهد.مدیرعامل بیمه رازی افزایش حدود اختیارات شعب را اقدامی مهم و اثرگذار در بازاریابی تهاجمی خواند و تصریح کرد : درجه بندی شعب به زودی ابلاغ می شود و تا قبل از ابلاغ ، شعب طبق رتبه بندی گذشته اقدام نمایند.

دکتر علی جباری در این جلسه یک و نیم ساعته ، با اشاره به استراتژی روابط عمومی بیمه رازی در واگذاری تبلیغات استانها به شعب گفت : ترویج و تبلیغ موقعیت ، محصولات و خدمات شرکت و استفاده از بودجه برای جذب بازار ، مسیر تبلیغات در بیمه رازی است که روابط عمومی بیمه رازی به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور ، به درستی اولویت خود را در فضای مجازی گذاشته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه صادرات ایران بانک سپه بانک تجارت بانک توسعه تعاون بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها