به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، مدیرعامل بیمه رازی، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی ، در خصوص اقدامات و فعالیتهای روابط عمومی با همکاران این مدیریت به گفتگو پرداخت و همکاران این حوزه نیز نظرات ودیدگاه های خود را مطرح کردند.دکتر علی جباری با تاکید براینکه مدیریت روابط عمومی، به درستی دچار بازنگری و تحول در رویکرد شده است و شروع خوبی در راستای تحقق برنامه های کلان شرکت برای تحول و اوج بیمه رازی داشته است ، کسب روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور در مدت زمان کوتاه را تبریک گفت.
وی با تاکید بر جایگاه ویژه و پر اهمیت روابط عمومی در صنعت بیمه کشور افزود : برنامه ریزی درست ، تلاش هدفمند ، انگیزه ، خلاقیت و وفاداری و تعهد سازمانی است که سبب میشود یک سازمان به اهداف و راهبردهای خود دست یافته و موفق شود و یا یک حوزه ای از سازمان به جهت این عناصر اثربخشی خود را در زنجیره ارزش نشان دهد. وی تاکید کرد : این مولفه های مهم امروز در مدیریت روابط عمومی به وضوح مشهود است و جا دارد از تلاش و همت آقای دکتر اسلامی فرد تقدیر و تشکر نمایم .