خبر فوری

۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت چاپ

راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی

راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی

اقتصاد میهن: بیمه دی در جهت تحقق چشم‌انداز خود با عنوان «پدیده محبوب مشتریان»، اقدام به راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین در سایت اصلی و سامانه فروش آنلاین (دیدار) کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دی، در راستای ارتقا و تکمیل راه‌های ارتباطی و همچنین ارائه خدمات نوین الکترونیک در تمامی ساعات شبانه روز و تکریم مشتریان در فضای مجازی، مدیریت امور مشتریان با همکاری مدیریت‌های تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات، سامانه پرسش و پاسخ (چت) آنلاین در سایت اصلی شرکت و خدمات الکترونیک (دیدار) را راه‌اندازی کردند لذا از این پس مشتریان محترم می‌توانند با کارشناسان بیمه دی در ارتباط باشند و برای خرید آنلاین و آشنایی و استفاده از خدمات شرکت، مشاوره بیمه‌ای دریافت کنند. از مزایای استفاده از این ابزار صرفه‌جویی در زمان و هزینه است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک گردشگری موسسه ملل بانک سینا شرکت پگاه بانک پارسیان بیمه پارسیان بانک سپه سازمان تامین اجتماعی بانک  کارآفرین بیمه سینا بانک صادارت ایران
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها