به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای رویکرد کلان خود برای ایجاد زیرساخت و بستر حمایتی در جهت توسعه کسبوکارهای دیجیتال، با ایجاد بخش «سرویسهای ویژه» در اپلیکیشن ایرانسلمن، امکان معرفی این کسبوکارها به جامعه کاربران میلیونی اپلیکیشن ایرانسلمن را فراهم کرده است.
کاربران اپلیکیشن ایرانسلمن با مراجعه به بخش سرویسهای ویژه در این اپلیکیشن میتوانند علاوه بر خدمات پایه موجود، به خدمات متنوع دیگری از جمله تاکسی آنلاین، سفارش غذا، سوپرمارکت آنلاین، خرید آنلاین بیمه، تلویزیون اینترنتی و… دسترسی داشته باشند. در بخش سرویسهای ویژه اپلیکیشن ایرانسلمن، این امکان وجود دارد تا کاربران با هر خرید موفق در این خدمات، از ایرانسل هدیهای مانند بسته اینترنت دریافت کنند. در حال حاضر این امکان برای دو خدمت سفارش غذا و سوپرمارکت فعال بوده و در خدمات دیگر نیز به سرعت در حال پیادهسازی است.
کسبوکارهای دیجیتال که تمایل دارند با حضور در این بخش، خدمات خود را در معرض دید مشترکان ایرانسل قرار دهند، میتوانند درخواست خود را از طریق صفحه ارسال درخواست همکاری در وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/16263/p ثبت کنند.
کسبوکارهای دیجیتال متقاضی، از جمله کسبوکارهای ارایهدهنده خدمات و برنامههای کاربردی حوزه بازی و سرگرمی، موسیقی، پادکست و کتاب صوتی، آموزش، فروش آنلاین و… میتوانند اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به خدمات/محصول دیجیتال خود را وارد و درخواست خود را ثبت کنند. کارشناسان ایرانسل، از طریق ایمیل ثبتشده در پورتال، با نمایندگان کسبوکار متقاضی تماس میگیرند تا مراحل بعدی طی شده و بر اساس توافق میان ایرانسل و شرکت متقاضی، محصول یا خدمت این شرکت، در ایرانسلمن معرفی شود.