۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردين چاپ
با حکم جعفر ربیعی و به دنبال تصویب ساختار سازمانی جدید؛

جواد گلی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس شد

جواد گلی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس شد

اقتصاد میهن: با حکم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جوادگلی که پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این هلدینگ فعالیت می‌کرد، با توجه به تصویب ساختار جدید سازمانی هلدینگ، به عنوان «مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی» هلدینگ خلیج فارس منصوب شد.

با این حکم، حوزه مسوولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی تثبیت شد، حوزه برند نیز به عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی روابط عمومی تعریف شد و حوزه بین‌الملل نیز همچنان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی باقی مانده و بر آن تاکید شد. اجرای برنامه های مسوولیت اجتماعی با هدف توسعه پایدار و افزایش رضایتمندی مردم مناطق همجوار صنعت در دوره مدیریت فعلی هلدینگ خلیج فارس؛همواره دارای اولویت و توجه ویژه مدیران این شرکت بوده است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها