۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردين چاپ
سرقت از سلامت مردم؛ به نام پاکبان به کام مدیران

گرگ در لباس میش!

گرگ در لباس میش!

اقتصاد میهن: بعد از بی‌تفاوتی نهادهای مسوول نسبت به استفاده مدیران شهرداری اهواز از سهمیه واکسن غسال‌ها ، این ماجرا به مدیران شهرداری و شورای شهر آبادان نیز کشیده شد.

ر چند روز گذشته اخباری مبنی بر استفاده برخی اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان در محافل خبری و فضای مجازی منتشر شد که تلاش برای راستی‌آزمایی این موضوع با عدم پاسخگویی برخی نهادهای مسؤول بی پاسخ ماند. اما رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، استفاده برخی مدیران و اعضای شورای شهر آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان را تأیید کرد. این اعضا و مدیران شهرداری آبادان، توسط واکسن روسی «اسپوتنیک وی» خود را واکسینه و دوز نخست آن را دریافت کرده‌اند. خلاصه ماجرا این است که مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان با لباس پاکبان و ماسک به چهره تحت عنوان پاکبانان دارای بیماری زمینه‌ای از سهمیه پاکبانان آبادانی استفاده کردند و اقدام به واکسیناسیون کرده‌اند.

توجیه آقای شهردار:پاکبانان خواستند واکسینه شوم!

شهردار آبادان نیز در واکنش به این خبر گفت: خود پاکبانان خواستند که من و امام جمعه هم واکسن بزنیم.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها