۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ ارديبهشت چاپ

ایرانسل؛ شتاب‌دهندۀ کهکشان

ایرانسل؛ شتاب‌دهندۀ کهکشان

اقتصاد میهن: اولین دوره‌ پیش‌شتاب‌دهی شتاب‌دهندۀ کهکشان، با حضور هشت تیم استارتاپی در مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، اولین دوره پیش‌شتاب‌دهی در شتاب‌دهندۀ کهکشان، واقع در مرکز نوآوری ایرانسل، با حضور هشت تیم استارتاپی و با تمرکز بر «آموزش‌های کاربردی»، «ارزش‌آفرینی» و «رویکرد لین استارتاپ» برگزار شد.اولین دوره پیش‌شتاب‌دهی، پس از برگزاری دو دوره نوآوردگاه در مرکز نوآوری ایرانسل و انتخاب تیم‌های برتر، در طول سه ماه برگزار شد تا تیم‌های منتخب، طی این دوره از آموزش‌های مرکز نوآوری ایرانسل بهره‌مند شوند.

در اولین دوره پیش‌‌شتاب‌دهی، تیم‌ها در ماه اول، با کلیات مفاهیم نوآوری و نوپای ناب، شناخت پرسونا و تعریف مسأله از دیدگاه تفکر طراحی آشنا شدند. تمرین‌های ذهنی تعریف شده، شرکت در جلسه‌ها و کارگاه‌ها، ارائه گزارش و در نهایت ارائه بوم ارزش پیشنهادی، از دست‌آوردهای ماه اول دوره پیش‌شتاب‌دهی بوده است. در ماه دوم، تیم‌ها با حضور در کارگاه‌های بوم مدل کسب‌وکار، موفق شدند تا همگام با پیاده‌سازی ایده در بوم، فعالیت خود را در آموزش‌ها و کارگاه‌های منسجم ادامه دهند. در ماه سوم نیز کلیاتی در موضوع تفکر مالی و مسائل حقوقی استارت‌آپی برای کامل‌تر شدن نگرش تیم‌ها از تمام ابعاد کسب‌وکار به آن‌ها ارائه شد.با پایان اولین دوره پیش‌شتاب‌دهی، مرحله اعتبارسنجی هشت تیم استارتاپی که در زمینه‌های آموزش الکترونیک، اینترنت اشیاء، سلامت دیجیتال، خدمات سبک زندگی دیجیتال و VoD فعالیت دارند، .

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها