۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين چاپ

سایه شوم نفرین دایانا بر کاخ سلطنتی بریتانیا

سایه شوم نفرین دایانا بر کاخ سلطنتی بریتانیا

اقتصاد میهن: نفرین دایانا هنوز دست از سر کاخ سلطنتی بریتانیا برنداشته و در آخرین رسوایی مربوط به دایانا و کاخ سلطنتی بریتانیا، دوباره اخباری مبنی بر تلاش شاهزاده چارلز برای قتل دایانا با هدف ازدواج با پرستار فرزندانش منتشر شده است.

رسانه‌های جهان اطلاعاتی در مورد رابطه نامشروع شاهزاده چارلز با پرستار ۲ پسرش ویلیام و هری منتشر کردند.به گواه این رسانه‌ها، علت اصلی اینکه پرنسس دایانا راضی شد با مارتین بشیر گفت‌وگو کند ارائه فیش پرداخت‌شده برای عمل سقط جنین «تیگی لیگی بورگ»، پرستار ۲ فرزند شاهزاده، توسط این مجری معروف تلویزیون بود.به نوشته این رسانه‌ها، پرنسس دایانا معتقد بود که چارلز قصد داشته به خاطر بورگ او را بکشد و حتی در آن زمان از ولیعهد بریتانیا باردار بوده و به همین خاطر سقط کرده است.

گفته می‌‌شود بشیر ۵۸ساله هنوز تحت تاثیر تبعات آن مصاحبه جنجالی بوده و کاخ سلطنتی بریتانیا از طریق ابزارهایی که در اختیار دارد کماکان او را به دروغگویی در مورد قانع کردن دایانا به انجام این گفت‌وگو متهم می‌‌کند.این فشارها به حدی است که نوامبر گذشته بی‌بی‌سی قاضی جان دایسون را به ریاست یک گروه مستقل تحقیق در رابطه با این گفت‌وگو- که در برنامه پانوراما توسط بشیر روی آنتن رفت- منصوب کرد.

گفته می‌‌شود دایسون در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که دایانا چند روز پیش از آغاز برنامه از این کار صرف نظر کرده، اما ارائه رسید جعلی انجام این عمل سقط جنین او را مجدداً مصمم به انجام این گفت‌وگو کرده است. با اینکه قرار است قاضی دایسون گزارش رسمی تحقیقات خود را ماه مه یا ژوئن آینده ارائه کند، اما بی‌بی‌سی اعلام کرده است برنامه جدیدی برای این مساله در دست تهیه دارد که قرار است اواسط آوریل جاری پخش شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها