۱۴۰۰ شنبه ۷ فروردين چاپ

جسد آزاده نامداری مجری صدا و سیما در سعادت آباد پیدا شد

جسد آزاده نامداری مجری صدا و سیما در سعادت آباد پیدا شد

اقتصاد میهن: لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.

مرکز اطلاع رسانی پلیس درباره مرگ آزاده نامداری اعلام کرد: در ساعت 19:50 عصر امروز در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج های شهرک غرب تهران بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

 بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده 48 ساعت قبل فوت کرده است. بنابر اظهارات والدین "آزاده نامداری" همسر و فرزند وی در شمال به سر می برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می شوند که وی فوت کرده است.  تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده آغاز شده و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها