۱۳۹۹ سه شنبه ۵ اسفند چاپ
‍ فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه با مدیر روابط عمومی فولادمبارکه :

تقویت نگاه تعاملی و تعلق خاطر به این بنگاه اقتصادی نزد مسئولین باید افزایش یابد

تقویت نگاه تعاملی و تعلق خاطر به این بنگاه اقتصادی نزد مسئولین باید افزایش یابد

اقتصاد میهن: اصغر هدایت، فرماندار شهرستان مبارکه با بیان اینکه شرکت فولادمبارکه از ابتدا تا کنون فعالیت ها و اقدامهای زیادی در شهرستان مبارکه، استان و حتی در سطح ملی انجام داده است؛ گفت: بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های شهرستان در زمینه های عمرانی، ورزشی و فرهنگی با حضور مثبت و سازنده این شرکت به بار نشسته است، اما باید توجه داشت که نگاه تعاملی و تعلق خاطر مسئولان به این بنگاه اقتصادی باید بیش از پیش تقویت و واقع بینانه شود.

هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی فولادمبارکه نیز  در این دیدار گفت: بدون شک رویکرد فولاد مبارکه نیز بر تحکیم تعاملات بین شرکت و جامعه استوار بوده و هست و در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد تا با گسترش این ارتباطات و اطلاع رسانی هرچه بهتر و بیشتر شرکت فولادمبارکه در جامعه فضای امیدواری و نشاط بیشتری ایجاد نمائیم.وی از همراهی و همدلی هرچه بیشتر مسئولان با بنگاه های اقتصادی و مولد نظیر فولادمبارکه به عنوان یکی از راهکارهای شکل گیری اتحاد، وفاق ملی و رونق اقتصادی در جامعه یاد کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها