۱۳۹۹ يکشنبه ۳ اسفند چاپ

تجربۀ «5G» پس از تهران به شیراز می‌رود

تجربۀ «5G» پس از تهران به شیراز می‌رود

اقتصاد میهن: توسعۀ پوشش 5G ایرانسل در سراسر کشور، پس از تهران، از شیراز آغاز می‌شود.

پس از راه‌اندازی چهار سایت تجاری نسل پنج تلفن‌همراه توسط ایرانسل در تهران، شیراز دومین شهر ایران است که، با راه‌اندازی پنجمین سایت 5G ایران و ایرانسل، شهروندانش می‌توانند جدیدترین فناوری اینترنت جهان را در شبکۀ کاربردی و واقعی ایرانسل تجربه کنند.
این سایت یکشنبه سوم اسفند ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات، مدیرعامل ایرانسل، استاندار فارس، نمایندۀ ولی‌فقیه و امام‌جمعۀ شیراز، شهردار شیراز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از مقامات استانی و محلی، در محل سایت 5G ایرانسل در مجاورت ارگ تاریخی کریم‌خانی شیراز، افتتاح می‌شود. ششمین سایت 5G ایرانسل نیز در اسفند ماه ۱۳۹۹ در جزیرۀ کیش راه‌اندازی می‌شود.

با راه‌اندازی این سایت که در یک فضای بیرونی (outdoor) قرار دارد، کاربرانی که گوشی تلفن‌همراه آنها از فناوری نسل پنج تلفن‌همراه پشتیبانی می‌کند، می‌توانند با اتصال به این سایت، سریعترین نسل اینترنت جهان را تجربه کنند و کاربرانی که گوشی هوشمند آنها قابلیت پشتیبانی از شبکۀ 5G را نداشته باشد نیز می‌توانند از طریق Hotspot مودم 5G ایرانسل در این سایت، به صورت وای‌فای به شبکۀ کاربردی و واقعی نسل پنج تلفن‌همراه، متصل شوند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای هشتمین ماه متوالی، کماکان تنها ارائه دهنده 5G در ایران است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها