۱۳۹۹ يکشنبه ۳ اسفند چاپ

پردیس احمدیه، بازیگر جوان سینمای ایران کشف حجاب کرد + تصویر

پردیس احمدیه، بازیگر جوان سینمای ایران کشف حجاب کرد + تصویر

اقتصاد میهن: پردیس احمدیه بازیگر جوان سینمای ایران عکس جدیدی با استایل خاص از خود منتشر کرده است.

پردیس احمدیه بازیگر جوان ایران در صفحه شخصی خود عکس سیاه وسفیدی از خود منتشر کرده است. در این عکس استایل او و نحوه قرار گیری دوربین به صورتی است که انگار این بازیگر جوان بدون روسری در خیابان ایستاده است.پردیس احمدیه ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد. او هنوز مجرد است و می‌گوید: سنی ندارم که بگویم چرا ازدواج نکردم. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن بازی کرده، لاک قرمز است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌است.

پردیس احمدیه در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای فیلم لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد. پردیس احمدیه فارغ‌التحصیل رشته (سنتور) است. وی در شهریور سال ۱۳۹۸ به جمع بازیگران فیلم سینمایی «لا مینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست. از دیگر فیلم‌های سینمایی که احمدیه در آن‌ها حضور داشته میتوان به کلاس هنرپیشگی، خانه دختر و خفگی اشاره کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها