۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ بهمن چاپ

زنی که "جو بایدن" ۵ بار از او خواستگاری کرد! + تصویر

 زنی که

اقتصاد میهن: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای ازدواج با همسرش 5 بار از او خواستگاری کرده است، در ادامه با همسران، فرزندان و نوه های جو بایدن بیشتر آشنا خواهید شد.

"نیلیا بایدن" ، همسر اول آقای رئیس جمهور

"بایدن" با همسر اول خود به نام نیلیا در آگوست سال 1966 ازدواج کرد. این دو؛ صاحب سه فرزند شدند. همسر جو و 3 فرزندش سالها پیش چندی قبل از کریسمس با یک تریلر تصادف کردند که همسر و دختر 13 ماهه او کشته شدند و "بو" و "هانتر" که در آن زمان تقریبا 3 یا 4 سال داشتند؛ جان سالم به در بردند اما به شدت آسیب دیدند. این دو پسر چندین ماه در بیمارستان بستری بودند.

"جیل بایدن" ؛ زنی که " جو بایدن " 5 بار از او خواستگاری کرد

جو سه سال بعد از فوت همسر سابقش، جیل را در دانشگاه دلاور ملاقات کرد. این دو در ماه ژوئن سال 1977 در نیویورک ازدواج کردند اما بعد از اینکه "جو" پنج بار از او خواستگاری کرد . "جو" دلیل این تاخیر سه ساله برای ازدواج را این گونه بیان کرد” :زیرا در ان زمان من دو فرزند داشتم که مادر شان را از دست داده بودند و نمی خواستم که ازدواج بعدی ام به طلاق منجر شود و دوباره مادرشان را از دست بدهند و در نتیجه می خواستم که 100 درصد مطمئن باشم. “ او و جیل در سال 1981 ، در سن 69 سالگی صاحب یک دختر به نام اشلی شدند.

 
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها